GYIK

Hol tehetek panaszt, ha nem voltam elégedett a szolgáltatással?

Hivatalos panasztételi módok:

Tájékoztatjuk, hogy Facebook-oldalunkon, Google értelésként, stb. közösségi média platformon és felületen tett bejegyzés nem minősül panasztételnek.

A bejelentett panaszokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint, adatait Adatvédelmi tájékoztatónk szerint kezeljük.

Milyen feltételek vonatkoznak az ajándékutalványokra?
Fizethetek SZÉP-kártyával?

Igen, minden pénztárunkban fizethet SZÉP-kártyájával, részeletek a Szép Kártya fül alatt.

Kit keressek általános kérésekkel, ügyvezetői megkeresésekkel és sajtó ügyekkel?
Kit keressek lakossági információkért? árak, nyitvatartás, szolgáltatások
Kit keressek az számlázási ügyekben?
Kit keressek állással kapcsolatos ügyekben?
Kit keressek szponzoráció, létesítménybérlés, és sportegyesületi témák ügyében?
Kit keressek marketing ügyekben?
Kit keressek panasszal, fogyasztóvédelmi ügyekben?
Kit keressek pénztári ügyekkel kapcsolatban?

Előzetes telefonos egyeztetés alapján a Központi pénztárban,
tel.: 62 549 970/119 mellék